Cancelbot & pcoa

Autor: Rafał Jankowski (rooot_at_topnet.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 14:58:27 MET DST

Wlasnie wyslalem crossposta na pl.com.os.advocacy i pl.comp.lang.c, ktory
zostal skasowany przez cancelbota jako niezgodny z zasadami obowiazujacym
dla hierarchii pl.*.
Czytalem opisy grup na ktore poszedl crosspost oraz wszelkie FAQi i nie
bardzo rozumiem, o co chodzi, bo ZTCW nie mozna crosspostowac pcoa tylko z
grupami pl.comp.os.* . Czy to jest jakis BUG?

[...]
[...]
> Mam do dyspozycji komputer 2*PII, 256MB RAM, chcialbym go wykorzystac do
> zlozonych obliczen glownie zmiennoprzecinkowych trudnych do podzielenia na
> odrebne watki. Interesuje mnie system i kompilator jezyka c/c++ za
> umiarkowana cene z ktorymi moglbym maxymalnie ww. sprzet wykorzystac.
> Jesli chodzi o systemy to biore pod uwage MS WIN NT Workstation i Linuxa,
> ale nie wykluczam mozliwosci zastosowania innego systemu obslugujacego dwa
> prosesory. Dzieki za wszlkie sugestie.
[...]

--
Pozdrowienia ze slonecznego Gdanska (za zaliczeniem pocztowym)
Rafal Jankowski <prezydent_at_innocent.com>