Internet z ...

Autor: Wojtek Stefaniak (engi_at_kki.net.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 10:22:40 MET DST

...z ( tutaj prosze wszystkich osobnikow o slabych nerwach o przyjecie
bezpiecznej pozycji ) gniazka sieci energetycznej .Wiem wiem dal mnie
tez brzmi to dosyc nieprawdopodobnie ..ale byc moze istnieje wsrod Nas
ktos taki ,kto dysponuje jakimis informacjami na teamt interentu 220V i
ta wlasnie osobe prosilbym o przejecie mikrofonu .
PS Podobno ...tego nie wiem na 100% ... w Gdansku taki internet 220V
jest juz u nielicznych wybrancow realizowany .