Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Rafał Jankowski (rooot_at_topnet.pl)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 20:43:10 MET DST

On 25 Oct 1999, Jaroslaw Rafa wrote:

> LISTA POLACZONA JEST Z GRUPA NEWS'owa pl.listserv.polip
>
> A zatem POLIP to *lista dyskusyjna* (a nie zadna "badziewna bramka"), ktora -

> zupelnie dodatkowo - sprzezona jest z grupa newsowa. Lista z grupa, a nie
> grupa z lista!
> Jezeli przestanie istniec lista POLIP, to wtedy przestane na nia pisac, a
> bede pisal na grupe pl.internet.polip, a wlasciwie chyba juz wtedy
> pl.internet.dyskusje, bo dalsze utrzymywanie nazwy "polip" - wobec braku
> listy - bedzie chyba juz bezcelowe... Ale poki co, pisze na liste...

No dobra, teoretycznie masz racje, wiem ze najpierw byla lista emailowa, a
potem sprzerzono z nia grupe dyskusyjna, ale piszac przez bramke ktora nie
przepuszcza pola references rujnuje sie drzewo watkow tym ktorzy z
takowych watkow chcieliby skorzystac. Osobiscie bardzo rzadko sie tu
odzywam, ale czesto ta grupe czytuje i mnie to np. troche przeszkadza
(mysle ze nie tylko mnie?), a Tobie (jak sadze) nie sprawiloby problemu
przestawic sie na wersje NNTP polipa, ewentualnie skorzystac z innej
bramki np. tej w Gliwicach ktora pole references przepuszcza, albo w
ostatecznosci postawic sobie wlasna bramke - lokalnie.

--
Pozdrowienia ze slonecznego Gdanska (za zaliczeniem pocztowym)
Rafal Jankowski <prezydent_at_innocent.com>