Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 15:23:41 MET DST

 Jarek> Dnia 24 Oct 99 o godz. 17:17, Wojtek Sylwestrzak napisal(a):
> [...]

 Jarek> Przeczytaj moja odpowiedz dla Janka Rychtera. Istotny (w kazdym
 Jarek> razie dla mnie) jest nie fakt, *ze* sie ustala pewne zasady,
 Jarek> tylko *jak* sie o tym *mowi*.

Poczułeś się urażony którąś z moich wypowiedzi? Czy moje nazwisko
znalazło się tu przypadkiem?

Zawsze zdawało mi się, że nie odpowiadam w obraźliwy sposób, ale mogę
się mylić...

--J.