Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 22:39:56 MET DST

civic_at_patek.bildex.net.pl (Sławomir Białek) wrote:
> On Sun, 24 Oct 1999 15:26:56 GMT,
> Marcin Jagodzinski <marcinj_at_webcorp.com.pl> wrote:
> - zagwarantować możliwość czytnia unicode w tin/slrn/gnus
> i mafię da się przekonać :) może ktoś na ochotnika spatchuje? :)

Gnus umie czytać utf (przynajmniej tak powiedział Łukasz Grochal, ja
tego nie zauważyłem), z slrn'em coś Qrczak walczył, w tinie też ktoś
to zrobił.. w tych pszemolowych i babonagich utf'ach i html'ach mnie
osobiście denerwuje, że oni to wysyłają przez czystą złośliwość (typu
`Wy, linuksiarze ograniczeni tego nie przeczytacie').. mniej więcej
jakbym ja zaczął wysyłać nagle w latexu..

--
[Jacek P. Szymański]##[smarkacz_at_anathema.eu.org]##[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#####[ZmieńNa_Fanklub: http://anathema.eu.org/znf]