Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Marek Trenkler (matren_at_provider.pl)
Data: Wed 20 Oct 1999 - 12:36:30 MET DST

Użytkownik Marcin Jagodzinski <marcinj_at_webcorp.com.pl>

> Uważasz, że jak masz łącze stałe, to za bannerki nie płacisz? Owszem,
> płacisz.

Hmmm... Widocznie wiesz więcej niż ja, bo ja akurat mam łącze stałe i
jakoś ani w fakturach od providera, ani w tych od TP SA nie ma pozycji
"bannerki" :-) No nic, może przyślą zbiorczo, na koniec roku ;-)

--
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler