Re: Warszawskie firmy Internetowe

Autor: Marcin Wójcik (marcinw_at_medianet.pl)
Data: Thu 14 Oct 1999 - 15:59:54 MET DST

Andrew Nowicki <anowicki_at_bti.pl> wrote:

> Nie jestem pracownikiem firmy BoTar.
> Nie wypowiadam się w imieniu firmy BoTar.

> Nie rozumiem dlaczego mnie krytykujecie
> zamiast starać się ulepszyć moje zestawienie.

Ok, może trafiłeś na mój zły dzień :) Na przyszłość dodaj na początek 2
pierwsze zacytowane linijki, tak po prostu żeby każdy kto to czytał
wiedział na czym stoi.
Inne uwagi: niekompletna ilość providerów, nieaktualne informacje, mały
drobiazg: SatNet to nie osobna firma, osobiście zrezygnowałbym z podawania
cen za konto, bo są różne konta - czasem strona www jest wliczona, czasem nie,
różne limity miejsca na dysku, shell/brak shella - brak tych wszystkich
informacji czyni porówanie trochę niekonkretnym.
Pełne zestawienie rynku w Warszawie to trochę więcej roboty niż jedno
popołudnie spędzone na oglądaniu cenników.

M.