Re: Jeszcze jeden fachowiec

Autor: Tran (biuro_at_polbox.com)
Data: Tue 12 Oct 1999 - 23:01:22 MET DST

A wy dalej tu pierdzicie ?
a spam tak - pierdu
a spam siak - purk
watroba wam sie marszczy jak slyszycie ze inni pracuja

pirerdu - pierdu
ze tez ci wasi pracodawcy to takie glupole i nie dadza wam jakiej roboty to i pierdzenia by sie wam odechcialo.

Tran

> Na prośbę o usunięcie adresów z ich bazy firma zareagowała... udawanym
> plonkiem... :] Fajnie jest, czekamy na następną...

Webmedia, cytat z http://webkatalog.pl/index.cfm?site=emarket:

: Czy wysylanie reklam "gdzie popadnie" jest szkodliwe?
: Jednym z podstawowych błędow na rynku internetowych reklam jest brak
: określenia grup potencjalnych klientów dla produktów lub usług. Bez
: rozpoznania i utworzenia przy mailingu takiej grupy istnieje powazne
: prawdopodobieństwo, że wysyłane oferty nie trafią do "odpowiednich
: oczu", nasza reklama zostanie odebrana jako SPAM (czyli nachalna
reklama
: wysylana bez rozpoznania rynku).
           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Nowa definicja SPAM-u? A teraz do rzeczy - Otrzymałem wczoraj TRZY maile
:

> Subject: OFERTA PRZEZNACZONA DLA ZARZADU FIRMY ORAZ DYREKTOROW FIRM
>
> Oferta wyslana na adres xxx_at_xxxxxx.pl znaleziony na stronie:
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> http://www.xxx.xxx.pl/
>
> podczas przeszukiwania Businessowych Zasobow Polskiego Internetu.
>OFERTA PRZEZNACZONA DLA ZĄRZADU FIRMY ORAZ DYREKTORÓW FIRM
[ciach]

Przy czym adresy stron się zmieniały... po krótkim dochodzeniu okazało
się, że szanowna firma WEBMEDIA raczyła przelecieć się po większości
stron na naszych serwerkach i wyciągnęłą z nich wszystkie adresy
e-mail... zabawne jak cholera. Dalej pod koniec maila jest tekst:

: Jesli nie jestescie Panstwo zainteresowani
: informacjami o naszych uslugach wystarczy wyslac niniejszy list na
adres
: e-mail: xxxxx_at_webkatalog.pl , adresy zawarte w liscie zostana
: automatycznie usuniete z naszej bazy danych.

Przy czym wysłanie maila na podany adres powoduje:

: 550 <xxxxx_at_webkatalog.pl>... User unknown

Więc nawet nie ma jak ich op.... i poprosić o usunięcie z bazy...
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że to jest USŁUGA wykonana na
ZLECENIE bogu ducha winnego klienta który w dobrej wierze zamówił
reklamę w tej firmie. Pan przyznał, że niewiele wie o internecie,
zresztą nie musi - od tego ma firmę. Gratulacje dla firmy Webmedia.
Nawet mi się już nie chce ich dalej op....

Tapir