Re: Jeszcze jeden fachowiec

Autor: Szymon Nitka (Sz.Nitka_at_kocham.gdansk.pl)
Data: Tue 12 Oct 1999 - 14:21:05 MET DST

Użytkownik tapir <tapir_at_interdata.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

[...]
> Nowa definicja SPAM-u? A teraz do rzeczy - Otrzymałem wczoraj TRZY maile
> :

[...]

    Heh, i ja też to dostałem. W kilku sztukach. A dlaczego? Bo w
metatagach - nie w treści - strony które robiłem był mój i firmy adres...

[...]
> Więc nawet nie ma jak ich op.... i poprosić o usunięcie z bazy...
[...]

    Ale host bazyl.home.astercity.net jednoznacznie wskazuje na osobę w
Webmediach, afaik moje dawne kontakty z firmą.

    Pozdrawiam
    Szymon Nitka