Re: Firma zagraniczna - domain w Polsce

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_interdata.pl)
Data: Mon 11 Oct 1999 - 22:33:21 MET DST

Heinen <s-heinen_at_t-online.de> napisał(a):
>Czesc,
>
>mam nadzieje, ze znajduje sie w odpowiedniej grupie.
>
>Czy ktos moglby mnie poinformowac, w jaki sposob pewna firma z Niemiec
>moglaby otrzymac rezerwacje "domain" w Polsce oraz u kogo (provider)?

Zarezerwować to sie raczej nie da. Mozna kupic. Kosztuje to
150zl rocznie za domene .com.pl i 300 za .pl
Domena .pl zarzadza NASK http://www.nask.pl
Mysle ze kazdy provider w polsce moze taka usluge wykonac (wykupic
i utrzymac domene).

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad_at_interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.