Re: TPNET i konta pocztowe

Autor: Artur Urbanowicz (artur_at_apollo.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 11 Oct 1999 - 11:56:21 MET DST

Michal Rok pisze:
> [...] Ale jesli do
> kazdego adresu IP upowaznionego do wysylania (submission) przez moje SMTP
> dysponuje numerem telefonu (100% pewnym, bo z callbacku), nie dopuszczam
> wysylania spoza mojej sieci, to zastosowanie tych mechanizmow nie poprawi
> poziomu ochrony.
> [...]

Twoje poprzednie zarzuty dotyczace sensu wprowadzenia autentykacji
SMTP wypowiedziane publicznie domagaja sie sprostowania. Nie chce,
by szermowali nimi leniwi administratorzy, ktorzy otwieraja swoje
serwery pocztowe by oszczedzic sobie pracy tlumaczac takie praktyki
"wygoda uzytkownikow".

Watek nosi tytul "TPNET i konta pocztowe", wiec zachowujac informacje
o callback-u w Twojej sieci na sam koniec sprawiales wrazenie wlasnie
administratora tego szczegolnego rodzaju. Oddaje honor - utrzymanie
systemu z oddzwanianiem wymaga poswiecenia czasu i wspolpracy z
uzytkownikami.

Nasza dyskusje powinnismy zakonczyc tak, jak zaczelismy, czyli na
pl.internet.polip. Prosze, abys udzielil mi zgody na przeslanie tam
niniejszego listu.

Pozdrawiam: Artur Urbanowicz