Re: Czym zapisac *.RM ????

Autor: Tomasz Kamaszewski (tomekk_at_astercity.net)
Data: Sun 10 Oct 1999 - 18:43:20 MET DST

Dariusz Kaminski wrote:

> Użytkownik Jaroslaw Rafa <raj_at_wsp.krakow.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:Pine.GSO.3.96.991010082932.7202A-100000_at_ultra...

> Hi !
> Wielki dzieki za profesjonalne wyjasnienie zjawiska. Czyli wystarczy
> zaopatrzyc sie w Real Player'a G2 Plus'a !!!! :))))))))))

Niezupelnie. Protokol RP pozwala na blokowanie zapisu, przycisk record jest
wtedy nieaktywny. Ze strumieni na jakie trafialem to wiekszosc miala to
zablokowane, pamietam, ze chyba Radio Rozglosnia z polskich nie mialo.
Podobnie jest chyba ze strumieniem Windows Media, jest applet, ktory potrafi
nagrywac, dziala w wiekszosci, ale akurat tam gdzie mi najbardziej zalezalo
(teledyski z musicvideos.com) niby cos nagrywa, ale potem za cholere nie mozne
tego odtworzyc.

Pozdro

Tomek