Podlaczenie Makow do Internetu (1 modem)

Autor: Dorota (dorotac_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 09 Oct 1999 - 13:58:38 MET DST

Czesc,

Mam siec 8 Makow polaczonych ze soba poprzez siec na portach szeregowych
(LocalTalk). Chce podlaczyc je do Inetu przez jeden modem.
Podobno jest mozliwosc zakupu przejsciowki umozliwiajacej polaczenie Maka
z PC-owym modemem. Moze ktos potrafi mi poradzic - gdzie najlatwiej kupic
cos takiego (dystrybutorzy Makow jakos nie chca mi pomoc).
Poza tym - gdzie znalezc jakies informacje o zestawieniu, konfigurowaniu
takiego zestawu (tzn. 8 Makowek w LocalTalk'u, jeden z nich z modemem, przez
ktory wszystkie moga korzystac z Interenetu).

Bardzo dziekuje za pomoc (najchetniej na dorotac_at_box43.gnet.pl )