Re: Lacze TPSA

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_interdata.pl)
Data: Fri 08 Oct 1999 - 15:21:32 MET DST

Easy_R <easy_at_kam.pl> napisał(a):

>Dlaczego uwazasz, ze poczta jest wazniejsza niz http czy ftp ?

Najważniejszy jest DNS, bo bez tego to nawet po polsce nie da się
podziałać. A co do "ważniejszości" poczty, to tak twierdzę ja, wszyscy
moi znajomi i 90% moich kilentów.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad_at_interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.