Re: LAN, dial-up a grupy news

Autor: Trane (trane_at_w.pl)
Data: Fri 08 Oct 1999 - 14:18:11 MET DST

Użytkownik Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:210A8A21199_at_inf.wsp.krakow.pl...
| Moze posty zostaly zcancelowane?
| Jakie to byly posty? Jezeli np. jakies reklamy to bardzo
prawdopodobne ze
| zostaly zcancelowane...
| a raz wyslanego maila cofnac raczej trudno ;-)

Moze zostaly zcancelowane - fakt, ale w takiej ilosci?!!! Szegoly
ponizej. Co do tresci to byly one po prostu rozne i nie bralem pod
uwage spamu - kto by sie tym przejmowal...
A swojego posta cofnac z konkretnego serwera news raczej latwo - sam
to pare razy robilem ;-)
Teraz szczegoly statystyczne - dla grupy pl.comp.nowe-programy, bo
jest najbardziej reprezentatywna, choc dotyczy to rowniez innych grup.

Teraz szczegoly statystyczne - dla grupy pl.comp.nowe-programy, bo
jest najbardziej reprezentatywna, choc dotyczy to rowniez innych grup.

                       Ilosc postow Ilosc
postow
                  odebranych w pracy odebranych w domu
23.09.99 65 60
24.09.99. 40 9
25.09.99. 40 36
26.09.99. 61 49
27.09.99. 56 17
28.09.99. 54 35
29.09.99. 48 29
30.09.99. 63 32
01.10.99. 37 22
02.10.99. 35 23
03.10.99. 34 34
04.10.99. 46 46
05.10.99. 53 31
06.10.99. 60 7

Szerszej statystyki nie chcialo mi sie zrobic - ale ta jest chyba
wystarczajaca zastanawiajaca... np z 06.10.99. !!!!!!!
Co do usuwania postow z pl.comp.nowe-programy przez jakiegos @#$%^&
jest to sprawa ogolnie znana, ale czyzby dzialal on az z takim
rozmachem?!!!
Znikaja nawet cale watki...

Jest to sytuacja paranoidalna - bo jesli dotyczy to wiekszej grupy
uzytkownikow, to jet to albo jakies totalne sypanie sie sieci serwerow
news, albo celowo i z premedytacja dokonywany mord na Usenecie.

--
Pozdrowienia
Trane