Komendy AT (Phantom raz jeszcze)

Autor: Wojciech Grobel (wojtex_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 06 Oct 1999 - 00:04:47 MET DST

Witam wszystkich
Kumpel ma Phantoma i problemy z połączeniem przez TP S.A. Jakiś czas
temu na grupie było rozwiązanie: atn0s37=14. Czy ktoś mógłby mi
pokrótce wytłumaczyć co to znaczy? Jeżeli dobrze znalazłem to:
n0->wyłączenie "automode", ale co to jest ten tryb auto?
s37=14->zapisuje do rejestru s37 wartość 14, po co? Jakie to ma
znaczenie dla połączenia? W temacie modemów jestem raczej zielony, więc
jeżeli nie da się tego w krótki sposób wytłumaczyć laikowi (szczególnie
druga komenda wygląda skomplikowanie - może to tylko takie wrażenie),
to może ktoś by mi podsunął jakąś literaturę, co bym się mógł troszkę
"odlaiczyć"? Na razie nie wiem nawet na jaki temat książek mam szukać.
Dzięki za odpowiedzi, jeżeli tylko takowe się pojawią.

--
Wojciech Grobel
wojtex_at_friko.internet.pl