ceny z kosmosu???

Autor: Kuba Artusiak (adresu_at_niema.tu)
Data: Tue 05 Oct 1999 - 17:07:35 MET DST

Pomimo ze pewnie z moim szczesciem HISa nie bede mial
dlugo, to mam nadzieje ze jego cena zbije ceny stałych łącz
u prywatnych ISP.
Ludzie! 7 baniek (w Warszawie) za nędzne 115200? To jakieś
szaleństwo! Mam nadzieję że będzie jak z 0202122. Przed jego
uruchomieniem trzeba było płacić 100 zł albo i więcej za to co
teraz jest za darmo, co prawda kiepskiej jakości, ale jest. ISP
zgodnie twierdzili, że cena jest taka a nie inna bo "koszty itp".
A co gdy TP wprowadzila 020..? Od razu ceny spadly srednio
3 krotnie! Mam nadzieje ze tak samo bedzie z HISem i cenami
laczy stalych u prywatnych ISP. Fajnie by np, bylo gdyby lacze
115200 kosztowalo 200 zł, ale to chyba niepredko :-((((

greetz,
Kuba