Re: Wlos sie jezy...

Autor: Michał Schreiber (gandalf1_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Fri 01 Oct 1999 - 09:03:10 MET DST

Mirek Nowakowski <nowam_at_limes.com.pl> wrote in message

> A oni wiedza co to znaczy "odfiltrowac"? BTW, zeby to nie bylo zbyt
monotonne,
> zareklamuje im dla odmiany cos dla OS/2. Z tym systemem to na pewno sa za
pan
> brat :-)
A moze by tak zareklamować jedyną, niepowtarzalną i jakże urozmajconą
zawartość pliku /dev/urandom? Ale tylko free sample, może z 200 kb
A potem mozna by zareklamować jedyną, niepowtarzalną i jakże urozmajconą
zawartość pliku /dev/urandom? Ale tylko free sample, może z 200 kb
A potem mozna by zareklamować jedyną, niepowtarzalną i jakże urozmajconą
zawartość pliku /dev/urandom? Ale tylko free sample, może z 200 kb

E, nie za dużo pracy z tym marketingiem, skrypta napisze...

Pzdr,

--
Michał Schreiber
gandalf1_at_venus.ci.uw.edu.pl