Re: Wlos sie jezy...

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 14:22:20 MET DST

On 99.09.30 Szymon Sokol pressed the following keys:

> : Cala masa ludzi deliberuje tu, jak postapic z tym czy innym spamerem, a
> : tymczasem - sami zobaczcie:
>
> : http://www.marketing.zabrze.pl/sekrety.htm
>
> Właśnie szukam jakiegoś adresu e-mail na tej ich stronie; mam ochotę
> im zasubskrybować parę ciekawych list dyskusyjnych :->

O proszę...

8<---
<input type="hidden" name="recipient" value="infop_at_marketing.zabrze.pl">
8<---

Myślę, że zareklamuję im kernel rewelacyjnego systemu operacyjnegow wersji
2.2.12, na którym niestety większość z oferowanego przez nich
oprogramowania do marketingu bezpośredniego nie chce pracować. Dla
pewności, żeby nie mieli problemu ze ściągnięciem, wyślę to po jednym
pliku, a w temacie listów umieszczę ,,Freedom of speach includes the right
of not to listen if not interested''.

rrw

--
signature intentionally left blank