Re: Prawo a spam

Autor: VaGla (vagla_at_muza.com.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 12:02:06 MET DST

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote in message
> VaGla <vagla_at_muza.com.pl> wrote:
>
> : Dopóki więc dane osobowe człowieka są używane zgodnie z regułami
> : społecznymi, nie można mówić ani o bezprawności działań innych osób, ani
> : o zagrożeniu dóbr osobistych tymi działaniami" (Wyrok s.apel. z 15 marca
> : 1996 r. I ACr 33/96, OSA 1996/7-8/31 - z uzasadnieniem).
>
> Spam zgodny z regułami społecznymi? ROTFL.

patrz nizej cytowana przez ciebie tresc wiadomosci... nie twierdzilem ze
spam w moim odczuci jest zgodny z regulami (zasadami) spolecznymi.
a pozatym, na marginesie.. hmmm adresy e-mail nie jest danymi osobowymi.
Dopiero w powiazaniu z Imieniem, Nazwiskiem, albo z innymi danymi
pozwalajacymi na konkretyzacje tozsamosci danego, konkretnego czlowieka moga
(nie musza) stac sie takimi danymi. Dlatego w poprzednim poscie cytowalem to
orzeczenie dla pokazania przykladu orzecznictwa sadowego w kwestii wysylania
niechcianej korespondencji. no ale widocznie napisalem to zbyt belkotliwie i
nie wszyscy zrozumieli ;>>

> : Wydaje mi się że bezprawnym działaniem, naruszającym dobra osobiste
> : będzie właśnie wysyłanie na dużą skalę spamu,
>
> Mnie nie obchodzi skala. Mnie obchodzi, że spam przychodzi _do_mnie_.

do mnie tez przychodzi wiec lacze sie z Toba w smutku :>

Piotr 'VaGla' Waglowski
http://www.vagla.muza.com.pl | http://www.wiaraa-news.z.pl |
http://www.muza.com.pl | vagla_at_muza.com.pl | vagla_at_irc.pl |
IRCnet: VaGla on #wiaraa #warszawa #pl-opers | ICQ: 30733977