Re: SPAM z adresu ewps.com.pl -- podjęte przeze mnie

Autor: Dawid Kuroczko (qnex_at_atlantis.ssw.krakow.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 16:54:38 MET DST

28 września, godzina 11:22, na pl.internet.polip pisze Slawomir Bialek:
> mylisz się... z zamykaniem serwerów poczekamy aż
> zrozumieją to i bedą chcieli to stosować komercjalni
> klienci... linuxowcy nie będą rządzić :)

Nie o to mi chodziło. ;) "Linuxowcy sobie proadzą" w sensie, że
choćby obowiązkowy unikod w poczcie wprowadzić, to zawsze wymyślą
jakiś sposób, żeby tę pocztę wysłać. :)

  Pozdrawiam,
      Dawid Kuroczko

--
.------------------.   Tak sobie myślę że my, linuksiarze i inne takie
| *Dawid Kuroczko* `-. zboczeńcy, żyjemy jak szczury, na ochodach cywilizacji,
| d k @ssw.krakow.pl | pożywiając się tym co inni wyrzucą.  I jak szczury,
:MANUAL SIG OVERRIDE-' trudno nas wytępić.     -- Grzegorz "Krecik" Nowakowski