Re: Na jakie abuse pisać...?

Autor: Emil Stepniewski (es161294_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 14:29:20 MET DST

On Sun, 26 Sep 1999, Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla wrote:

[ciach]
> person: Emil Stepniewski
> address: UnivNet sp. z o.o.
> address: 02-739 Warszawa
> address: ul. Walbrzyska 3/5
> address: POLAND
> phone: +48 22 6455151
> fax-no: +48 22 6459573
> e-mail: emil_at_univ.waw.pl

> Klasycznie. Poszedł faks i odpowiednie wpisy. Zresztą zadzwonię tam
> jutro i pogadam z p. Emilem Stępnieskim.

Domyślam się, że się nie udało. I nic dziwnego. W firmie UnivNet
nie pracuję już od ponad roku. O spamie proponuję powiadomić
prezesa firmy UnivNet - on bardzo takich rzeczy nie lubił.
Adres (ze strony www.univ.waw.pl): sd_at_univ.waw.pl
Chociaż nie wiem, czy to coś da w sensie restrykcji
dla spamera. UnivNet jest małą firmą bardzo dbającą o swoich
klientów.

Pozdrawiam

        Emil Stępniewski

P.S. Przypominam sobie, że też dostałem niedawno jakiś
     dwustukilowy spam, ale tak szybko skasowalem, ze nawet
     nie pamietam od kogo. Pewnie to było to.
     Gdybym to ciągnął przez modem to chyba bym się zeźlił bardzo.