Re: Na jakie abuse pisać...?

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 21:03:07 MET DST

Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla napisal(a):
[...]
: Nie wiem i nie znam tego człowieka, choć zdaję sobie sprawę, że mój
: poprzedni post zabrzmiałprawie tak jak bym to wiedział :-). Ale
: wnioskuję, że skoro w bazie RIPE figuruje jako osoba odpowiedzialna,
: to trzeba by to sprawdzić...?

Z bazami RIPE to jest różnie ... Proponuje sobie odpytać o np.
195.117.237.133. Dwa lata temu pisałem żeby to poprawili na właściwą
osobę, ponownie dobijałem się na początku tego roku jak skończyłem
administrować tamtą siecią ... Wpis został dalej taki isam. I na
dodatek jakiś "kosmiczny" ... :(

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... Hey you, Out there in the cold,