Re: SPAM z adresu ewps.com.pl -- podjęte przeze mnie

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_sdf.lonestar.org)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 14:17:26 MET DST

Dariusz Margas in <7skeb5$71c$1_at_sklad.atcom.net.pl> wrote:
>2. Szkodliwosc otrzymanych maili zwykle jest mniejsza od problemow
>powodowanych przez walke z nimi.
>Czesto poruszam sie samochodem po miescie. Notorycznie trafiaja mi sie
>przy drodze palanci na dwoch nogach. Czy kiedy taki wtacza mi sie przed
>maske (ewidentnie lamiac Prawo o Ruchu Drogowym) przez co zmuszony jestem
>hamowac, mam go zaraz lapac, zawozic na Policje w celu identyfikacji, a
>nastepnie wystepowac przeciwko takiemu z powodztwem o zwrot kieliszka
>benzyny i warstwy klockow hamulcowych? Przeciez narazil mnie na
>wymierne straty lamiac przy tym prawo.
> [...]

To teraz, ale jak tych pieszych pojawi się 300 dziennie, tak że
praktycznie nie będziesz mógł się poruszać ? Zwolleników tego typu
"filozofii" jest zresztą niestety dużo więcej i to w nieco bardziej
newralgicznych obszarach codzienności, vide sławetne wypuszczanie
przestępców z powodu niskiej szkodliwości społecznej. I do czego takie
postępowanie prowadzi ?

--
Marcin Dębowski
/\/ http://agatek.freeshell.org, agatek_at_sdf.lonestar.org