Re: Na jakie abuse pisać...?

Autor: Maciek Sniezek (ms_at_fantastyka.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 12:12:12 MET DST

In article <slrn7uqi08.j03.robmar_at_robmar.mimuw.edu.pl>, robmar_at_mimuw.edu.pl (Robert Maron) wrote:
>On Sat, 25 Sep 1999 21:58:32 GMT, Maciek Sniezek <ms_at_fantastyka.pl> wrote:
>[...]
>
>skup sie: ten skalar podal sam konto roota jako kontakt

No słusznie, nie zauważyłem. W każdym razie z tego wynika, że root też
jest kontem kontaktowym administratora, to znaczy że jeśli chcemy sie z
nim skontaktować w jakiejś sprawie - warto list wysłać również na roota,
bo nigdy nie wiadomo, które konto przeznaczył do takich spraw.

>robert (nie liczy na sukces dydaktyczny i tym razem)

Och, nie trać nadziei. Człowiek uczy się całe życie.

Pozdrawiam,

--
Maciek Śnieżek ----- | --------{ http://www.fantastyka.pl }--------
ms_at_fantastyka.pl --- | ------ Redakcja zastrzega sobie prawo ------