Re: Na jakie abuse pisać...?

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 16:30:32 MET DST

"Steven Jurczyk" <steve_at_home.pl> wrote:
> Jeszcze cie nie dopadli z oferta dostawania spamu na twoje konto email za
> $$$ pod warunkiem ze sie zarejestrujesz na tym serwisie i podasz ID ludka
> ktory do ciebie to wyslal?

E, od nich to nie spam.. przynajmniej jeszcze nie zauważyłem, żeby
wysyłali.. a swoim, erm, klientom, z tego co wiem, uczciwie kasują
konta w przypadku jakiegokolwiek spamu.. oni tylko proponują jakieś
tam pieniądze za czytanie maili od nich, jak ktoś się zapisał, to
znaczy, że to chce dostawać, jego sprawa, na pewno to nie jest
spam.. w każdym razie ile razy zgłosiłem nadużycia od ich luserów,
zawsze następnego dnia był list od nich, że gość już u nich konta nie
ma..

--
[Jacek P. Szymański]##[smarkacz_at_anathema.eu.org]##[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#####[ZmieńNa_Fanklub: http://anathema.eu.org/znf]