Odp: Zrywanie polaczenia po 22 na TEPSIE

Autor: Robert K (karnrob_at_polnet.cc)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 16:50:30 MET DST

Mam modem Zoltrix Spirit FM-HCF 56k jestem w Częstochowskiej strefie
numeracyjnej.
U mnie występuje dokładnie ten sam problem.
Jako kompletny laik podejrzewam dwie przyczyny:
- albo ktoś ma wyższy priorytet (łączy się z TPsa za pomocą innego numeru) i
wykopuje nas biednych szaraczków,
- albo są przeciążone serwery TPsa, i same przerywają połączenie
Robert.

Użytkownik Regicide <regicide_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7s32ml$aqp$1_at_sunsite.icm.edu.pl...