Odp: TPSA kontra Zoltrix Phantom

Autor: Mr.Jack (mrjack_at_strefa.com)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 12:32:52 MET DST

ja rzeczywiscie mam wielkie problemy z polaczeniem sie z TPSA w godzinach
wieczornych ("komputer ktorego numer wybrano nie odpowiedzial" i "odlaczono
od komputera, ktorego numer wybrano" to komunikaty ktore mi sie pojawiaja
czesto). Sprawdzalem jednak - wczesniej udaje mi sie jednak polaczyc...
Mam Zoltrixa Phantoma.

--
Mr.Jack
mrjack_at_strefa.com