Re: Czy ktos zna autora ksiazki "Kukulcze Jajo" albo wie gdzie mozna ja dostac ???

Autor: Michal Jaskolski (michal_at_swlmedia.pl)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 19:53:51 MET DST

Krupik napisał:

>Witam. Poszukuje ksiazki pt. "Kukulcze jajo" Jesli ktos zna autora tej
>ksiazki lub wie gdzie mozna ja kupic to bede wdzieczny za odpowiedz.

Autor to Clifford Stoll, w Polsce wydało ją wydawnictwo Rebis, aksiążkę
można kupić zapewne w którejś z polskich księgarni internetowych
(www.merlin.com.pl ?). Interesująca lektura, także z socjologicznego punktu
widzenia...
Wbrew pozorom to nie jest off-topic, ponieważ temat tej książki - włamania
do systemów komputerowych - to jednocześnie jeden z problemów polskiego
Internetu :)

Michał Jaskólski

--
SWL Media - http://www.swlmedia.pl/ - tel. (0-58) 7712444
Internet: serwisy WWW / reklama i promocja on-line / e-handel