Re: KLOPOT Z MODEMEM PHANTOM

Autor: Marcin K. (hipkoj_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 13:32:52 MET DST

Witam. Mam taki sam modem i tez mialem z nim problemy. Warto sprawdzic
czy w menadzerze urzadzen ( system w panelu sterowania ) nie pojawily
sie znaki zapytania. Jezeli tak to trzeba je zaznaczyc, wlasciwosci i
aktualizowac sterownik podajac sciezke dostepu jak przy instalacji
sterownikow modemu. Powinno pomoc. Jednak najlepiej sciagnac nowe
sterowniki ze strony zoltrixa, bo z tymi nie ma juz problemu.