Motorola SM56 pyanie

Autor: garnek (garnek_at_friko2.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 02:03:08 MET DST

Mam problem z modemem Motorola SM56
loguje się doskonale ale po paru minutach
zozłancza i komunikuje o jakimś błędzie (682-czy coś takiego)nie mam pojęcia
o co w tym wszystkim chodzi.Poprzegni modem chodził bez
problemu.Konfigurowałem ten złom na wszystkie sposoby,grzebałem w .inf
i nic,osiągnołem jedynie to że rozłanczanie następuje później.
Loguje się tylko na 28800.Przubowałem go u kolegi to samo.
Port na którym jest zainstalowany znika w "właściwościach systemu"
Jeżeli ktoś spotkał się z czymś takim prosił bym o pomoc.

Jeszcze raz proszę.

garnek