Odp: UWAGA, TPSA straszy odcinaniem od Internetu niewygodnych im ludzi !!! bylo.Amnestia, abolicja TPSA dla odcietych od numeru 0202122

Autor: Amadeusz Krol (amadeusz_at_prometeus.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 01:00:57 MET DST

Cenzura jest zla natomiasta to co robi TP SA uwazam za jak najbardziej
sluszne.
Sam zglosilem wiele na pozor wydawaloby sie malo waznyc spraw - np.
skanowanie portow na serwerze.
A lzenie jest sankcjonowane przepisami K.K. - co nie znaczy ze nie mozna
krytykowac jakies instytucji, zwlaszcza TP SA. A skoro TP SA jest dostawca
internetu to dlaczego jak ktos dziala na jej nie korzysc nie moze pozbawic
go korzystania z wlasnych uslug(to duze uproszczenie-mam nadzieje ze lapiesz
o co chodzi)- czytaj: moze okreslac co w stosunku do nich jest lzeniem a co
nie. A jak sie nie podoba mozesz ich pozwac do sadu na podstawie zlamania
warunkow umowy jaka podpisales przy zakladaniu telefonu.

Pozdrawiam
A.
Użytkownik futszak <Tomek.Kruk_at_WYTNIJTO.sq1eih.rubikon.net.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:37cbd4be.2738366_at_news.rubikon.net.pl...