Re: Karta Praw Uzytkownika Internetu

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl.invalid)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 03:21:24 MET DST

Sat, 04 Sep 1999 20:18:29 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) napisał(a):

> [...]

bez sensu, oczywiste, że zakładając nielegalność przede wszystkim ty

>A widzi ? Bo "materialy reklamowe" moga byc w kopercie, albo
>zafoliowane, z obojetna trescia na wierzchu :-)

nie wymyślaj, chodzi właśnie o taką sytuację kiedy SĄ na wierzchu, załóżmy, że z kraju, gdzie jest to zupełnie legalne, do polski, gdzie przyjmiemy, że nie jest legalne, przesyłka dochodzi czy nie dochodzi ? najpewniej dzieje się z nią to samo co obywatelem świata, który ma paszport umożliwiający przekraczenie tylko granic pewnych państw