Re: cancelowanie grup alt i postow

Autor: Nina Liedtke (nina_at_rotfl.eu.org)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 18:52:46 MET DST

On 4 Sep 1999 16:10:45 GMT, zmb_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL (Ziemek Borowski)
wrote in article <slrn7t2eot.3af.zmb_at_atropos.ceu.edu.pl>:

> 4 Sep 99 15:15:33 GMT, Jaroslaw Rafa na pl.internet.polip napisał:
[...]
> Ba. Sfinansujesz moderatorowi szkolenie + obsługę prawną?
        Hihi. A użytkownikom? ;> Bo ja właśnie zauważyłam nielegalną treść na
newsach, a konkretnie na pl.internet.polip. Treść owa zawiera podżeganie
do współudziału w przestępstwie. Współudział miałby polegać na
zacieraniu śladów popełnianych przestępstw i uniemożliwieniu organom
ścigania dotarcia do przestępców. Celem osoby podżegającej MBSZ może być
tylko jedno - umożliwienie przestępcom bezpiecznego i niczym nie
zakłóconego dalszego wysyłania na dowolne grupy newsowe treści
zabronionych przez polskie prawo. Incydentalne kasowanie pojedynczych
postów i grup ma MSZ na celu sprawienie wrażenia, że osoby
współpracujące z przestępcą tępią jego działalność, choć gołym okiem
widać, że tak naprawdę ze wszystkich sił pomagają mu w pozostawaniu
bezkarnym.
        Message-ID postu, zawierającego w/w nielegalną treść:
<199909041514.RAA08937_at_ultra.wsp.krakow.pl>
        ;>>>
        [Doniesień o nielegalnej pornografii niestety nie mogę składać z
przyczyn obiektywnych - tego się NIE DA zauważyć PRZY OKAZJI normalnego
czytania subskrybowanych przeze mnie grup. Przypuszczam więc, że oprócz
problemu ze znalezieniem 'moderatorów' byłby chyba problem ze
znalezieniem odpowiedniej liczby osób pokroju T. Plotkarza - takich,
które z odpowiednią dozą czujności, systematycznie przeglądałyby
alt.binaries.pictures.* ;) ]

        No i nie zapominajmy o tym:
//-----
On 4 Sep 1999 11:08:09 GMT, robmar_at_mimuw.edu.pl (Robert Maron) wrote in
article <slrn7t1vcp.36v.robmar_at_robmar.mimuw.edu.pl>:

> btw: przypominam, ze niezgodnych z prawem tresci jest znacznie wiecej:
> lancuszki szczescia, klamstwa oswiecimskie, obraza uczuc religijnych,
> oferty kupna / sprzedazy pirackiego oprogramowania / muzyki, dziesiatki
> innych kategorii....
//-----

        A tak przez ciekawość: czy Ty, Jarku i Grześ Staniak, pomysłodawca,
naprawdę chcecie cenzurować wszystkie 40 tys. grup z okładem i
cancelować z nich _wszystkie_ nielegalne treści? Czy też chodzi tylko o
przeglądanie alt.binaries.pictures.* i wyławianie stamtąd pornografii
dziecięcej, a jeśli tak, to skąd taka wybiórczość?

Nina

--