Re: SENSOWNA PROPOZYCJA (bylo Re:Panie Płókarz, proszę przy

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 13:01:35 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Dnia 3 Sep 99 o godz. 18:15, Szymon Sokol napisal(a):

:> No dobrze, to ja spytam tak: a jak idąc do znajomych w gości
:> znajdziesz trupa na klatce schodowej, to kogo powiadomisz:
:> a) policję
:> b) prasę
:> c) gospodarza domu (dozorcę), żeby uprzątnął zwłoki?

: A jak znajdziesz na tejze klatce schodowej nie trupa, tylko, za
: przeproszeniem, gowno???
: Bo mnie sie wydaje, ze gowno to bardziej odpowiednia analogia do pornografii
: dzieciecej w newsach niz trup.

A jednak nie. "Za przeproszeniem gówno" to odpowiednik spamu, i ten
dozorca/administrator posprząta. Pornografia dziecięca, jak to do
znudzenia się tu powtarza, jest naruszeniem prawa. Tam gdzie
naruszone zostało prawo, wkraczać powinien wymiar sprawiedliwości.
Wydawało mi się, Jarku, że sam kiedyś wypowiadałeś się przeciw
"robieniu z Internetu Dzikiego Zachodu"? A brak zorganizowanego
aparatu prawnego i dochodzenie sprawiedliwości na własną rękę to
właśnie Dziki Zachód.

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) --  Network Manager                        B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O