Re: SENSOWNA PROPOZYCJA (bylo Re:Panie Płókarz,

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 16:25:27 MET DST

Szymon Sokol wrote:

[...]

> Przecież uważasz, podobnie jak p. Płókarz, że należy walczyć z
> pornografią wszelkimi środkami, to chyba nie będzie Ci szkoda na to
> czasu?

Bardzo Cię proszę, pokaż mi mój post z którego wywynioskowałeś
powyższe. Jeśli jest to <37BD870D.52F6A855_at_ajax.umcs.lublin.pl>,
przeczytaj co odpowiedziałem w <37CE2ED5.66E79E34_at_zagiel.pl>.

Rozumiem i za głęboko ludzkie uważam organizowanie sobie poczucia
wyższości przez przynależność do określonej grupy i stygmatyzację
"innych". To jest ABC antropologii. Dowartościowanie jest cenną
wartością, szczególnie w kontekście społecznym. Ale pozwolisz, że
nie zgodzę się na publiczne przypisywanie mi poglądów, których
nigdzie nie wyrażałem.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>