sex.net.pl skasowal zdjecia pedofilskie

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 08:34:27 MET DST

Po kilku dniach walki z pedofilskim serverem www.sex.net.pl, po
poinformowaniu zarzadu firmy top.pl, Interpolu, Komendy Glownej Policji
oraz organizacji Crime Stoppers, zdjecia pedofilskie zniknely z serwisu.
Zmienil sie troszke design, nie ma juz reklamy galerii pre-teens, oraz
jest bardzo ciekawy disclaimer:
http://www.sex.net.pl/stright/index.htm

"Jednoczesnie na skutek nieuzasadnionych ataków na naszš witrynš,
 dokonalismy weryfikacji zawartoœci przez niezależne organizacje
powołane do
 tego celu, i tak: Adult Sites Against Child Pornography, Internet
Filtering
 Solutions, Recreational Software Advisory Council"

Doszly tez ikonki i linki do organizacji walczacych z dziecieca
pornografia.

Te nieuzasadnione podobno moje ataki jednak spowodowaly, ze admin tego
servera Michal Durka zminil swoje zainteresowania o 180 stopni. Z
pedofila stal sie wojownikiem o prawa dzieci w Sieci i zaczal rowniez
miejmy nadzieje walczyc z pedofilia.
Troche mnie to dziwi, ale i cieszy niezmiernie.

Sprawa wiec zostaje zamknieta z mojej strony.
A zebranymi wczesniej dowodami ich przestepczej dzialalnosci mam
nadzieje, ze zajma sie odpowiednie do tego celu sluzby.

--
Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS   http://www.info.erotica.pl