Re: panie plotkarz, głupiś pan

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 00:33:07 MET DST

On 2 Sep 1999 19:29:50 GMT, Dawid Kuroczko <qnex_at_atlantis.ssw.krakow.pl>
wrote:

>Trzeba było zaROTować. Inaczej przeczytają to "specjalyści"
>z RzP i kolejny artykuł gotowy. ;>

No co Ty! To by była afera, usmażyli by tekst o tym jak to każdy może
szyfrem, panie, przez ten internat, pisać i nijakiej kontroli ni mosz.

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy