Re: Panowie administratorzy - Wam się po prostu nie chce :(

Autor: snake_at_stygia.com
Data: Thu 02 Sep 1999 - 16:25:25 MET DST

On Thu, 02 Sep 1999 15:10:44 +0200, Grzegorz Staniak
<gstaniak_at_zagiel.pl> wrote:

>snake_at_stygia.com wrote:
>
>[...]
>
>Pokaż wobec tego jaden adres w polskiej sieci informujący o adresie
>"abuse@" i okolicznościach, kiedy powinien być używany.

http://www.tpnet.pl/abuse.html

dodatkowo jezeli ktos przeglada naglowki postow, to np.

Ponizej fragment postu ktory napisal Jan Rychter administrator serwera
news.icm.edu.pl :

"
  2. Zajrzeć na http://news.icm.edu.pl/. Jeśli ktoś nie domyśli się
  istnienia takiego adresu, niech użyje wyszukiwarki. Właśnie wpisałem
  "news.icm.edu.pl" do infoseeka. Połowa odnośników na pierwszej
stronie
  wyników wskazywała na strony informacyjne http://news.icm.edu.pl/

  3. Zauważyć nagłówek X-Complaints-To: abuse_at_news.icm.edu.pl
  występujący w każdym postingu dokonanym za pomocą news.icm.edu.pl
  (tudzież inne nagłówki)

"

>[...]
>
>OE i "specjalistyczne oprogramowanie". Oj, bo umrę ze śmiechu :)

A czy obslugi MS Worda nie trzeba sie nauczyc.
Czy skonfigurowanie News Agenta, czy Netscape jest tak oczywiste, że
czlowiek biegle poslugujacy sie MS Word i Excel-em siada i od razu wie
gdzie wpisac nazwe news serwera (i skad ja wziac).

patrzysz z punktu widzenia osoby oblatanej z komputeramia (tak
przypuszczam)

>Nie. Klika któregoś dnia zakładkę "Nowe grupy".

Jak sie pierwszy raz polaczysz z serwerem to masz wlasnie nowych 28
tys grup.

>Przelatuje wzrokiem listę kilkudziesięciu nowych grup i zauważa
>nazwę "abp.erotica.13-17".

patrz pkt. wyzej.

W moim spisie grup z task-u, grupy a.b.p.erotica........... sa na
jakiejs 200 pozycji od poczatku.

>O, nawet mamy psychoanalizę dla ubogich.

Nazywaj to jak chcesz, wiekszosci ludzi ten temat nie interesuje i tam
poprostu nie zagladaja.

>I ma 100% racji.

Chyba nie rozumiemy pojecia "swiadome dzialanie", co Grzesiu ?

Zapytam inaczej:

Widzac napis : "UWAGA SPADAJACE CEGLY - GROZI SMIERCIA !"

Bedziesz tam wlazil !

Pozdrowienia,