Re: cancelowanie grup alt i postow

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 09:27:12 MET DST

Michal Rok wrote:

> ehlo

> Tak, czarno na bialym:
>
> Easy_R:

Nadal nie widze w mojej wypowiedzi nic na temat cenzurowania postow.
Chcialem tylko sprawdzic czy wogole jest mozliwe kasowanie czyichs
postow. Jak widac, nie jest to mozliwe przez zwyklego uzytkownika. I
dobrze :) Bo zaraz by jacys fanatycy RadiaMaryja skasowali wszystkie
posty w alt.binaries.erotica :)

--
Pozdrowienia, Easy_R