Re: SENSOWNA PROPOZYCJA (bylo Re:Panie Płókarz,

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 15:46:29 MET DST

Robert Maron wrote:

> [...]
> : Sorry, ale w tej chwili kwestionujesz w ogóle odpowiedzialność
> : administratora wobec użytkownika. Rozumując w ten sposób, można by
> [...]
> : podkładasz temu prokuratorowi, bo akurat wszyscy ostatnio
> : wypowiadający się prawnicy nie mieli wątpliwości, że jeśli admin
> : jest _świadomy_ przechowywania nielegalnych treści na jego serwerze
> : i nie podejmuje działań interwencyjnych, podlega normalnej
> : odpowiedzialności karnej.
>
> tak, nie wiem jak rozwiazac taki problem;
> ale co do powyzszego: ja nie jestem _swiadomy_, dopoki nie zobacze,

Hm, hm. Nie jestem pewien, czy wybronisz się taką argumentacją przed
panem prokuratorem, kiedy Ci udowodni, że nie zareagowałeś na
sygnały od użytkowników o nadużyciach na Twoim serwerze.

> tak, niech uzytkownicy kasuja; albo niech jakis instytut oslinionych
> cenzorow kasuje; bede protestowal jako obywatel, gdy cenzura zajdzie za
> daleko, ale jako adminowi mi to odpowiada

Fajnie. Zamiast się przejmować, olejmy. Najwyżej pan minister i
stado idiotów będą za nas regulować Usenet. a co tam, byleby mieć
(jeszcze chwilę) święty spokój.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>