Odp: pedofilia czyli Easy_R kontra sex.net.pl

Autor: Fan WWW (bubek2_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 04:13:36 MET DST

Nie bede sie tym razem rozwodzil nad innymi aspektami dzialalnosci EasyR.
Skupie sie nad jego banerkiem (zarobkiem) reklamujacym zoofilie.
Po wypowiedzi Easego wszedlem sobie na www.cash-click.com i co zobaczylem.
Na 9 serwisow ( do wyboru)
3 serwisy reklamowaly zoofilie
1 serwis deklamowal gowno ( tak, doslownie sex z ekstrementami)
1 serwis to sadyzm
1 serwis swoja zawartosc okreslal jako: tiny teen, little teens ( ciekawe co
oznacza to slowo, ja nie mam zadnych innych skojazen jak PEDOFILIA)
3 pozostale serwisy nalezaly do dosc tradycyjnych.
I taki to system wymiany banerow ( czytaj. sposobu zarobkowania przez
Easy_R), wybral najwiekszy polski
wojownik z preteensami i zoofilia.
Dla uciecia wszystkich re: Easy_R, dodam, ze bedac na zachodzie u znajomego
widzialem zawartosc
strony, ktora jest tak zawziecie reklamowana na stronach Easy.
Oswiadczam z pelna odpowiedzialnoscia, ze jej zawartosc to nie trik, lecz
rzeczywistosc.
Strona do ktorej prowadzi ten "niewinny" banerek to ponad 4GB fotek i filmow
ze zwierzetami
w najgorszym wydaniu.
A teraz niespodzianka dla calej grupy bladzac po meandrach linkowni
http://www.info.erotica.pl/, doszedlem do strony, ktora to reklamuje
http://www.blm.cz/goldblc-00271.htm ( dla osob wrazliwych na te tematy nie
polecam wejscia - Tam sa dzieci)
Jak to strona reklamuje?????? - znajdz ja Easy, ponoc jestes w tym dobry
:-))))))))))))))
Pozostaje tylko smutne zakonczenie.
"Cudze ganicie swego nie znacie"
Easy_R, biorac swiat Twoimi wartosciami, to nie tylko jestes pedofilem, ale
w dodatku zoofilem i
koprofagiem. Obrazasz ludzi slowami ktorych znaczenia sam nie rozumiesz,
wytaczasz ciezka
artylerie, a sam nie wiesz co jest na Twoim podworku- linkowni.
Zacznij porzadki od swojego podworka i nie staraj sie za wszelka cene
odwrocic uwagi czytelnikow
tej grupy od problemu ktorym jestes Ty i Twoje wynaturzone ciagotki.

Pozdrawiam grupe i zapraszam do oceny moralnosci Easy_R
Fan WWW