Odp: UWAGA, TPSA straszy odcinaniem od Internetu niewygodnych im ludzi !!! bylo.Amnestia, abolicja TPSA dla odcietych od numeru 0202122

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_supermedia.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 00:20:32 MET DST

Czolem Kolego! Czołem Wszyscy!

> mnie straszyli (z czystej grzecznosci pomine nazwisko straszacego) ze
> odetna mi telefon za cytuje:

Ho, ho, nieźle! Mnie się to nigdy nie zdarzyło. Co prawda, moim providerem
jest NASK ale z ich CERTem nie miałem doczynienia.

> "Niestosowne zachowanie" zwiazane z wypowiedziami na pl.misc.telefonia
> a podciagneli sprawe pod bezpieczenstwo piszac ze "..

O kurde! Czyli ludziska z kierowniczych foteli w TPSA czytają tę grupę!!!
Doprawdy, ale nie spodziewałem się!

>.Panstwa stacja
> telefoniczna byla zrodlem incydentow naruszajacych bezpieczenstwo
> teleinformatycznych poprzez siec Internet..."

Szkoda, że nie napisali starym zwyczajem np tak: "Obywatel regularnie
dopuszcza się reakcjonistycznych aktów agresji, wymierzonych w ogólne dobro
Socjalistycznej Polski, będąc na usługach zachodnich podżegaczy i sługusów
bogatych kapitalistów"...

> I dalej:
>
> "Z dyskusji jaka przeprowadzil "futrzak" na listach dyskusyjnych
> otwartych i dostepnych dla wszystkich wynikalo, ze ze wzgledu na
> powszechna dostepnosc do Internetu moze z pelna swoboda i
> anonimowoscia wypowiadac sie na wiele tematow,

No, chyba po to jest internet! Już przerabialiśmy czas, w którym na każdym
kroku dyktowano, z czego i jak mamy się śmiać.

 m.in obelzywie
> wypowiadac sie o wladzach TP S.A. oraz Ministerstwie Lacznosci..."

Brawo Kolego! Nie szczędźmy im obelg! Należą im się one tak, jak Lepperowi
pierdel!
MIejmy odwagę rzeczowo ale i ostro krytykować TePsę!

> Jak widac nie mozna sie obelzywie wypowiadac, uwaga dla wszystkich, na
> listach dyskusyjnych mozna sie wypowiadac jedynie dobrze o wladzach
> tpsa i ministerstwie lacznosci bo inaczej zaczna straszyc odcieciem
> telefonu.
> No KOMUNA, TPSA majaca monopol straszy ludzi odcinaniem telefonu bo
> wypowiedzi sa niewygodne.

Masz rację! Niedługo może będą skanować nasze e-maile pod kątem
antymonopolowych treści?!?!

> Za komuny ci sami ludzi siedzieli i podsluchiwali rozmowy,
> rejestrowali, a teraz przyrzucili sie na Internet.
> Pieknie.....

Wprost cudownie! Proponuję zatem:
W momencie logowania się do Tepsowskiego Telnetu, powinien na tym czarnym
ekranie pojawiać się napis:
TRANSMISJA KONTROLOWANA!