Re: Panowie administratorzy - Wam się po prostu nie chce

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 23:09:38 MET DST

On Tue, 31 Aug 1999 18:36:35 GMT, "Tomasz Hołdys" <holdys_at_przekaz.com.pl>
wrote:

>No i zrobiło się cicho "w temacie".
>Zgadzam się z DarkiemO. Dodam tyle, że niechęć administratorów do zajęcia
>się sprawą nie zwolni ich z odpowiedzialności prawnej za utrzymywanie na
>serwerach nielegalnych materiałów. Autorzy książki "Internet a prawo"
>napisali o tym dzisiaj w "Rzeczpospolitej":
>http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/gazeta/wydanie_990831/prawo/prawo_a_4.ht
>ml

To ciekawe. Ja w tym tekście nic takiego nie widzę.

PS. Administratorzy mogą być odpowiedzialni. Po prostu będą płacić
ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Wzrosną tym samym ich płace,
zmniejszy się liczba serwerów takich jak ICM. Zarobią firmy
ubezpieczeniowe.

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy