Re: Steki idiotyzmow

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 21:52:18 MET DST

On 99.08.31 Grzegorz Staniak pressed the following keys:

> OK, "głupi i wszy na pepku" (tylko nie mów mi, że to meta-żart),
> "głupi gówniarz", "głupi pieniacz",

Wypraszam sobie. Pieniacz napisałem. I uzasadniłem. Pieniacz to taki, co nic
nie robi, tylko dużo krzyczy, aż do wystąpienia piany na pysku.

> "napalony, ekstremistyczny, kanapowy rewolucjonista",

A nie jest? Popatrz na jego stronę domową. Jako, że nie zauważyłem, żeby
cokolwiek robił, poza gadaniem i pisaniem, uznałem, że przymiotnik
,,kanapowy'' najlepiej oddaje ideę tych poglądów.

Ja natomiast nijak nie mogę się doszukać przyczyny nazwania mnie pajacem,
dlatego tuszę, że zostało to słowo użyte w charakterze obelgi, zamiast
argumentu.

rrw

--
signature intentionally left blank