Re: panie plotkarz, głupiś pan

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_pysiek.bildex.net.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 18:33:38 MET DST

On Tue, 31 Aug 1999 17:57:31 +0200,
Wojtek Sylwestrzak <W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl> wrote:
>Grzegorz Staniak wrote:
>moze lepiej nie ?
>nie calkiem rozumiem Twoj balwochwalczy stosunek do prawa.
>w wielu miejscach przymyka sie oko na pewne naruszenia prawa,
>z pozytkiem dla ogolu.

właśnie jak tak czytam Grzegorza, to nie mogę się oprzeć wrażeniu,
że prezentuje postawę, którą określiłbym parafrazą
"w imię prawa sku[---]" :)
nie ważne po co, nie czy w ogóle to odniesie jakiś skutek,
nawet nie ważne, że ma to sporo minusów i spore wady...
ważne jest tylko jedno: <wstawić powyższy cytat>

--c