Re: Pedofil Michal Durka, admin www.sex.net.pl

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_sdf.lonestar.org)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 18:27:59 MET DST

Gwidon Naskrent <naskrent_at_hoth.amu.edu.pl> wrote:

> Niech juz jakas niezalezna komisja zbada sprawe i poinformuje nas o
> wynikach, bo ani Easy_R ani Michal Durka nie brzmia dla mnie
> przekonujaco...

> (znaczy sie, jeden z nich ma racje, bo pornografia albo tam jest, albo jej
> nie ma. Tylko ktory? :)

No więc z pewnym zażenowaniem tam wlazłem i choć komisją nie jestem i nie
mam żadnego w tej mierze doświadczenia, to dla mnie 3 pierwsze podane
adresy to jest pre-teen i pornografia dziecięca. Co do seksu ze
zwierzętami, to obejrzałem parę obrazków smutnego gościa robiącego coś z
jakimś zardzewiałym traktorem czy inną żniwiarką, a na szczegółową analizę
sił mi już nie starczyło. Fuj. Gwałty chciały jakiś plug-inów których nie
miałem i dobrze.

--
Marcin Dębowski
/\/ http://agatek.freeshell.org, agatek_at_sdf.lonestar.org