Pedofil Michal Durka, admin www.sex.net.pl

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 18:41:29 MET DST

Michal Durka wrote:

> [...]
> posiwiecilem CALA SOBOTE I NIEDZIELE na przejzenie wszystkich
> stron, kont prywatnych naszych uzytkownikow w poszukiwaniu takowych
> materialow.
> (dla nie wtajemniczonych: ...zawiera galerie pre-teen gejow. Mlodzi chlopcy
> ponizej 12 roku zycia wykorzystywani
> seksualnie.)
>
> Efektem moich poszukiwan bylo tylko i wylacznie wscieklosc za stracone dwa
> dni
> weckendu.
> Odnosze niejasne wrazenie, ze nie jest to nagonka na pedofilow, a nagonka na

Nie nagonka na erotyke ale na pedofilie, panie pedofilu adminie
www.sex.net.pl Michale Durka.
Na Panskiej stronie w dziale pre-teen sa pedofilskie zdjecia chlopcow 12
letnich lub mlodszych, wiec prosze mi tu nie klamac.
oto dowody po pobieznym przejrzeniu Pana strony www:

Poniewaz strona jest zabezpieczona haslem podaje je:
1. Galerie gejowskie:

login: gaygaleria
password: zabawa

Chlopiec co najwyzej 10-11 letni:
http://www.sex.net.pl/gay/galerie/young_boys/beauty/images/big/adam-12.jpg

Zdjecia dzieci :
http://www.sex.net.pl/gay/galerie/newspic/grupy/alt.binaries.pictures.boys/preteen2-00191.jpg

Sex dzieciecy:
http://www.sex.net.pl/gay/galerie/newspic/grupy/alt.binaries.pictures.boys/preteen2-00200.jpg

Sex ze zwierzetami:
http://www.sex.net.pl/gay/galerie/zoo/zoo/ulthm.htm

2. galerie dziewczece

login: sexhunter
password: kwiatek123

Filmy przedstawiajace gwalty na kobietach
http://www.sex.net.pl/stright/kino/real_sex/gwalt.htm

Druga sprawa, dziwia mnie napisy na Panskiej stronie w stylu:
Wszystkie prawa zastrzeżone Art. 115-116 Ustawy o prawie autorskim z
04.02.94 R www.sex.net.pl
skoro WSZYSTKIE zdjecia sa KRADZIONE z zachodnich serwisow erotycznych.

> Nie bede tutaj komentowal zachowania Pana ( a moze Pani?) Easy_R i jego
> desperacji w jak to
> napisal`a "W poszukiwaniu zdjec pedofilskich na polskich serverach,
> znalazlem......"
> Pozostawiam tylko pytanie: Jakie to niezglebione zainteresowania seksualne
> sklonily Pana Easy_R
> do takowych heroicznych poszukiwan ?

Panie adminie pedofilu, do przeszukania Pana strony sklonily mnie
reklamy pedofilskie w stylu galeria pre-teen. Sam jestem webmasterem 40
polskich stron erotycznych i zapewniam pana, ze nie robie zadnej nagonki
na erotyke. A jedynie na pedofilie, sex ze zwierzetami i gwalty. A tego
typu materialy znalazlem w Pana serwisie www.sex.net.pl o czym wiec
powiadamiam adminow szczecin.topnet.pl i powiadomie Interpol (dzial
zajmujacy sie pedofilia w Sieci).
Prokuratura tez chetnie by sie przyjrzala panskim stronom Panie pedofilu
Michale Durka, ale oni sie slabo znaja na internecie, nie maja e-maila
wiec nie ja ich zawiadomie, ale zrobi to na pewno jakas gazeta w stylu
gazety Wyborczej itp. Dlatego tez forwarduje ten post na
pl.listserv.dziennikarz

--
Bez pozdrowien dla pedofila admina Michala Durka
Easy_R