TP NET -- ROTFL

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 22:28:54 MET DST

Kiedy obejrzałem sobie strony TP Netu wyglądały (już?) normalnie. Ale
znalazłem tam kwiatek:

"Każde zdarzenie niezgodne z netykietą może być zakwalifikowane
pod określone Artykuły i §§ akty prawne. "

Ciekaw jestem pod jakie "Artykuły i §§ akty prawne" (sformułowanie godne
wiodącego dennika Rzeczypospolitej) można zakwalifikować np. 6 linijkową
sygnaturę na news. I co za to grozi.

Ale to jeszcze nic. Ta sama strona. Siedźcie mocno (podkreślenie moje):

"W TP S.A. CST do czasu wdrożenia automatycznego stanowiska
help _dysku_ zgłaszane zdarzenia obsługiwane są "w sposób ręczny"
(patrz: statystyka). "

Z braku dysku używają dziurkarek? Czy notują w brulionie?

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy

PS. Czy jest adres abuse_at_logika.pl ?