Re: lacze za 100zl

Autor: lity (lity_at_polbox.com)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 17:46:19 MET DST

Cala sprawa nazywa sie HiS(Home internet Solution) i jest to rozwiazanie
firmy Ericsson.Do gniazdka bedzie montowana specjalna przystawka,ktora
pozwoli na przesyl danych o predkosci 115kbit/s.Co ciekawe linia
telefoniczna nie bedzie "zajeta",czyli inni domownicy beda mogli normalnie
korzystac z telefonu podczas naszej zabawy z internetem.Niestety jesli my
bedziemy w sieci,a ktos bedzie jeszcze rozmawial przez telefon predkosc
przesylania danych spadnie do 70 kbit/s.Ale chyba nie jest to ogromnym
minusem.Cena podlaczenia niestety bedzie wysoka od 1000 do 1300 zlotych.Taka
informacje podal rzecznik prasowy TPSA w wywiadzie dla "Gazety
Wyborczej".Abonament od 100 do 130 zlotych.Niestety,ale bajka jest,ze
podlaczenie ma kosztowac tylko 250 zlotych.Wszystkie zrodla,jako cene
wyjsciowa podaja min.1000 zlotych.

--
lity_at_polbox.com
Marek Moskal napisał(a) w wiadomości: <8E319598Emoskit_at_news.alt.net>...